مدیرکل کمیته امداد خوزستان اعلام کرد:

جزئیات ﺗﻔﺎﻫﻢﻧﺎﻣﻪ اشتغالزایی ﺑﯿﻦ کمیته امداد خوزستان و شرکت بادبان دریای ساحل قشم

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: در راستای تحقق اهداف و سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت یک تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان و شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم منعقد شد.

به گزارش خورنا جمال شیبه با اعلام این خبر تصریح کرد: همکاری فی مابین در زمینه آموزش، بکارگیری و اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با تامین نیروی انسانی شناورها و مشاغل مرتبط در صنایع کشتیرانی و دریانوردی از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: در این تفاهم نامه گسترش همکاری در جهت آموزش و اشتغالزایی مددجویان در صنایع دریایی و کشتیرانی و دریانوردی و نیز توانمند سازی مددجویان از طریق کاریابی و اشتغال آنان در صنایع دریایی مورد هدف است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: در بخش تعهدات این تفاهم نامه کمیته امداد متعهد شده است که مددجویان نیازمند اشتغال را در صورت داشتن شرایط سالم جسمانی و روحیه کار گروهی و مستعد به کار به شرکت دریایی مذکور معرفی نماید و مطابق با ضوابط امداد، هزینه های آموزشی مددجویان را بصورت کامل پرداخت نماید.

شیبه ادامه داد: همچنین شرکت دریایی بادبان دریای ساحل قشم نیز متعهد میگردد که کار آموزان را بعد از پایان دوره و کسب مدارک معتبر دریایی در کمترین زمان ممکن از طریق انعقاد قرارداد کار مطابق با قوانین جمهوری اسلامی، به محل کار معرفی نماید.

وی تصریح کرد: برطبق توافقات صورت گرفته میان طرفین این تفاهم نامه، شرکت متعهد شده است که کارآموزان معرفی شده از جانب کمیته امداد را پس از پایان دوره آموزش دریانوردی و کسب مدارک معتبر از سازمان بنادر و دریانوردی کشور بر روی شناوهای مستقر در محدوده دریای خلیج فارس و با تناژ مشخص که توسط سازمان بنادر و دریانوردی برای سفرهای نزدیک به ساحل تعیین شده است مشغول به کار نماید.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: تلاش درجهت برآورد نیازهای آموزشی مددجویان و با ارائه دوره های آموزش هرچه کوتاه تر و در قالب مقررات موجود و بر اساس قوانین سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران و نیز بهره گیری از توانایی های کمیته امداد جهت جذب نیروهای مستعد جهت آموزش و اشتغال از جمله دیگر تعهدات موجود در این تفاهم نامه است.

شیبه در پایان گفت: در مرحله اول این طرح ۵۰۰ مددجو تحت پوشش کمیته امداد با بیمه و مزایای کامل و نیز با تضمین و هزینه آموزش به صورت ۱۵ ساله جذب می‌شوند.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس حرف مفت میزنین.کجاجذب کردین.همه الان بیکارشدن.فقط مسخره کردین مردمو