سرپرست فرمانداری آغاجاری: نگاه مدیران بایستی بر مبنای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم باشد 

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آغاجاری جلسه شورای اداری به ریاست سعیدی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری روز چهارشنبه ۱ بهمن ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

ذبیح الله سعیدی با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و آرزوی قبولی طاعات و عزاداری های ایام فاطمیه و تبریک در پیش بودن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه مبارک فجر نتیجه حرکت مجاهدانه و عظیم با مطالبه تاریخی فقیه شیعه بود که با رهبری حکیمانه و مدبرانه حضرت امام(ره) به سرانجام رسید و نظام جمهوری اسلامی برپا شد.

سرپرست فرمانداری افزود: تاکید حضرت امام خمینی(ره) به برپایی نظام جمهوری اسلامی به معنای تمام که مردم در یک نظام اسلامی حق تعیین سرنوشت خویش را در قالب قانونی که موافق اسلام و اعتقادات مذهبی جامعه بود. مردم از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و پای کار بوده اند و باید قدردان آنها باشیم.

سعیدی عنوان کرد: مدیران به لطف جمهوری اسلامی دارای مسئولیت هستند و این مدیریت در واقع نوعی امانت بوده که باید به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم و شرمنده مردم نباشیم. وظیفه داریم نوع نگاهی که به این نظام وجود دارد را در جامعه و خانواده نشر و گسترش دهیم. همه ما خادم مردم هستیم و موفقیت مدیران به میزان خدماتی بستگی دارد که به همشهریان داده می شود.

رئیس شورای اداری با اشاره به موضوع عتبات عالیات گفت: بازسازی عتبات عالیات و مقدسه نوعی رسالت و وظیفه شرعی که با هویت و عقیده ما در ارتباط است و باید خود را مکلف بدانیم در این امر خیر و خداپسندانه کمک کنیم. در این راستا تفاهم نامه هایی بین برخی از ادارات کل با ستاد عتبات عالیات استان منعقد شده که ضروری است ادارات شهرستانی نسبت به اجرای بندهای این تفاهم نامه ها اقدام کنند.

 

نماینده عالی دولت در آغاجاری با اشاره به لزوم اجرای وظایف محول دستگاه های اجرایی، بر موارد ذیل تاکید کرد:

۱- انجام بازرسی روزانه از ادارات و ارائه گزارش از وضعیت خدمات رسانی دستگاه ها و حضور مدیران و پرسنل در محل کار

۲- استفاده مسئولین از تمامی ظرفیت ها جهت برطرف نمودن مشکلات شهروندان در دستگاه ها

۳- حضور منظم و به موقع مدیران در محل خدمت و عدم مراجعات مکرر به فرمانداری به منظور جلوگیری از اختلال در روند خدمت رسانی به مردم

۴- پیگیری جدی در اجرای مصوبات سفر استاندار محترم به آغاجاری

۵- مستقر شدن مدیران ادارات در شهرستان که تاثیر بسزایی در شناسایی و رفع مشکلات خواهد داشت

۶- پیگیری جدی ادارات در سطح استان جهت تخصیص اعتبارات دستگاه ها

۷- حضور تمامی مسئولین در مراسمات ملی و مذهبی برگزار شده در شهرستان

 

در این جلسه همچنین کارگروه های ستاد دهه مبارک فجر شهرستان تشریح و تعدادی از روسای ادارات به بیان مشکلات دستگاه خود پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *