قیمت پراید در بازار چقدر خواهد شد؟

خورنا: به گزارش شریان نیوز ، افزایش قیمت خودرو در چند سال گذشته محسوس نبود و منحنی افزایش قیمت خودرو کاملا آرام بود اما در این مدت که شاهد افزایش تورم و قیمت ها هستیم، خودرو شاخص افزایش قیمت شده است.

وقتی اقدامی را آغاز می کنیم مهم‌ترین موضوع اقتصادی آن جلوگیری از افزایش قیمت و تورم است که این موضوع نظارت می خواهد اما بعد از هدفمندی یارانه در این زمینه بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

در همین راستا یک منبع اگاه در گفت و گو با شریان نیوز تصریح کرد: متاسفانه هیچ نظارتی بر روی ایران خودرو و سایپا نیست حتی تا اواخر عید ، قیمت پراید به ۲۱ میلیون تومان می رسد.

وی ادامه داد: بسیاری از مواد اولیه تولید خودرو مثل مواد پلیمری، محصولات پتروشیمی و… در داخل کشور تولید می‌شوند , باید بر قیمت این مواد نظارت جدی شود تا به بهانه تحریم و نوسانات ارز، شاهد افزایش قیمت بی‌حساب و افسارگسیخته خودروهای تولیدی در کشور نباشیم.

طبق گفته این مبنع اگاه قیمت پراید ۲۱ میلیون تومان می شود ، اما متاسفانه فقط مشکل و سوء مدیریت به اینجا ختم نمی شود بلکه سیاست‌گذاری نادرست دولت در زمینه اقتصادی منجر به آوار شدن گرانی به ویژه در زمینه خودرو شده است .

از همین رو ، متأسفانه خودروسازان نیز به دنبال افزایش سود وارد بازی دلالان شده اند که این فشار مضاعفی بر مصرف‌کنندگان خواهد بود.

بیشترین آسیب به اقتصاد کشور از سوی دلالان وارد می‌شود چرا که برای سود بیشتر هر کسی را فدا می‌کنند و به این ترتیب افزایش قیمت‌ها را نیز باعث می‌شوند و مسئولان باید تصمیم اساسی برای کاهش قیمت‌ها اتخاذ کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *