جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیکا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خورنا // جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیکا با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضا در محل فرمانداری اندیکا برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اندیکا ضمن عرض خیرمقدم وگرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش به کلیه اعضاء و مدعوین خاطر نشان کرد برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را مطابق با اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرورش دهیم باید تمام مردم و نهادها به آموزش و پرورش کمک کنند.
وی رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت اسلامی دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شوند از وظایف آموزش و پرورش است.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش افزود: معلمان درتربیت و سرنوشت دانش آموزان نقش موثری دارند و بر کلیه رفتارهای و عملکرد آنها تاثیر گذار هستند.
با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین خانواده است وی افزود:تقربیا تمام افراد جامعه با آموزش و پرورش سرکار دارند. با تشکیل انجمن اولیاءو مربیان می توان والدین را در تصمیم گیری مدرسه مشارکت داد.
وی افزود: جلب سر مایه های مردمی و مشارکت خیرین از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است  که با دعوت از خیرین بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش حل می شود.
حکمت نژاد بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و افزود نظارت بر مسائل آموزش وپرورش باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به آموزش و پرورش می شود.
در ادامه هر یک از اعضا موفقیت ها و دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان که با تلاش های مجموعه های آموزش و پرورش به دست آمده اند ارائه کردند، مقرر گردید که کمیته ای جهت پیشرفت و ترقی کنکور در شهرستان با همکاری فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و آموزش وپرورش تشکیل گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *