نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ایران اسلامی به زودی از شر عناصر داخلی ضد پیشرفت مملکت خلاص می‌شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اصل نظام همیشه به دنبال پیشرفت و شکوفایی علمی مملکت است ولی متاسفانه عناصری داخلی وابسته به یک جریان خاص همیشه در این مسیر مانع هستند که به حول قوه الهی در آینده نه چندان دور ایران اسلامی از شر آنها خلاص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز حجت‌الاسلام ﺳﯿﺪ ﻋﺒﺪﺍﻟﻨﺒﯽ ﻣﻮﺳﻮﯼﻓﺮﺩ امروز چهارشنبه یکم بهمن ۹۹ در آئین اختتامیه جشنواره ملی ایده‌ های فناورانه در صنعت قطعات خودرو گفت: در کشور ما یک جریان خاص که عامل بسیاری از مصیبت‌های کنونی کشور است به طور مداوم به ذهن جوانان القا می‌کند که ایرانی جماعت به جز آب گوشت بزباش توانایی انجام هیچ کاری را ندارد و برای پیشرفت باید تنها به غرب نگاه کند.

وی یادآوری کرد: شهید اسدالله لاجوردی در جایی گفته بود که دیگر دوران منافقینی چون رجوی‌ها رو به پایان است و کشور در آینده‌ای نزدیک با شکل جدیدی از نفاق روبرو خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: چندی پیش روسیاهی گفته بود از این جهت که ایرانیم دوست دارم ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود چون او با فشار تحریم‌های خود می‌تواند باعث تغییر در سیاست‌های ایران شود. این فرد معروف همچنین این مطلب را نیز عنوان کرده بود که سردار سلیمانی مگر چه دستاوردی در این چند ساله برای کشور داشته است.

حجت‌الاسلام ﻣﻮﺳﻮﯼﻓﺮﺩ فتنه ۸۸ را عمق فاجعه در کشور دانست و تصریح کرد: نظام سلطه پیش از فتنه ۸۸ پذیرفته بود که در بحث فناوری هسته‌ای به هیچ عنوان نمی‌تواند حریف ایران بشود ولی متاسفانه یک دسته از خدا بی خبر متعلق به جریانی خاص که از اول انقلاب دائما به دنبال این هستند که با فریب افکار عمومی بر مستند کار قرار بگیرند اقدام به طرح مسئله تقلب در انتخابات آن سال کردند.

وی اظهار کرد: این دسته خاص علیرغم اینکه در حال حاضر انسان ایرانی در عرصه‌های مختلف علم و فناوری حرف اول را در دنیا می‌زند ولی به دلیل اینکه راه پیشرفت و ترقی کشور را در نگاه به اروپا و غرب می‌داند لذا اقدام به سنگ‌اندازی در مسیر نوع‌آوری‌های علمی جوانان این سرزمین می‌کند.

امام جمعه اهواز گفت: مقام معظم رهبری می‌فرماید مسئولین آینده کشور باید از بین جوانان حزب‌الهی، انقلابی و جهادی انتخاب شوند. همان جوانان مومن و متعهدی که نگاهشان در زمینه پیشرفت به داخل کشور باشد و فکر آن طرف آبی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام ﻣﻮﺳﻮﯼﻓﺮﺩ بیان کرد: ایرانیان ۸۰۰ سال قبل از اروپایی‌ها به خیلی از فن‌آوری علمی دست پیدا کرده بودند ولی متاسفانه وقتی که یک دسته‌ای در کشور به بحران هویتی مبتلا شدند بسیاری از مصیب‌های کنونی در کشور به وجود آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اصل نظام همیشه به دنبال پیشرفت و شکوفایی علمی مملکت است ولی متاسفانه عناصری داخلی وابسته به یک جریان خاص همیشه در این مسیر مانع هستند که به حول قوه الهی در آینده نه چندان دور ایران اسلامی از شر آنها خلاص خواهد شد.

بنابر این گزارش در بخش پایانی این مراسم از نخستین مینی لودر بومی کشور که توسط سید میثم موسوی دانشجوی میکانیک بیوسیستم دانشگاه شهید چمران اهواز طراحی و با سرمایه‌گذاری شهرک صنعتی خلیج‌فارس اهواز ساخته شده بود رونمایی به عمل آمد.