تخریب های کنونی به پدرم از عدم آگاهی ست/ خدمات ایشان به دلیل عدم گسترش رسانه های مجازی در گذشته به درستی اطلاع رسانی نشده است

بیش از ۸ سال از پایان دوران نمایندگی ایشان و نزدیک به ۴ سال از فوت ایشان می گذرد اما ما همچنان می بینم که برخی ها کاستی ها و مشکلات امروز حوزه انتخابیه را به گذشته ارجاع می دهند که این منصفانه نیست و انتظار می رود که حداقل اخلاق را در گفته های خود رعایت کنند.

در آستانه چهارمین سالگرد درگذشت نماینده ادوار شهرستان های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی خبرگزاری خورنا گفتگوی اختصاصی با فرزند ایشان ترتیب داد.

سید جلال موسوی فرزند مرحوم سید ناصر موسوی در ابتدای گفتگوی خود با اشاره به اینکه بنده به دلیلی که سال ها مدیر دفتر ایشان در مجلس شورای اسلامی بودم اعتقاد دارم که پدرم در طی ۱۲ سال دوره نمایندگی اش مدام در حال رایزنی و پیگیری برای حل مشکل حوزه انتخابیه اش بود و از هر فرصتی برای توسعه شهرستان های رامهرمز و رامشیر استفاده می کرد که مردم هر دو شهرستان میتوانند براى این گفته ها مُهر صحه بزنند.

فرزند نماینده فقید شهرستان های رامهرمز و رامشیر به اشاره به خصوصیات اخلاقی پدرشان افزود که پدرمان هرگز چه در دوران نمایندگی و چه بعد از آن ارتباط خود را با بدنه اجتماعی مردم قطع نکرد و همین مسأله باعث آن شد که ۳ دوره متوالی از طرف مردم به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود .

سید جلال موسوی در ادامه گفتگوی خود با خبرگزاری خورنا مطرح کردند که بیش از ۸ سال از پایان دوران نمایندگی ایشان و نزدیک به ۴ سال از فوت ایشان می گذرد اما ما همچنان می بینم که برخی ها کاستی ها و مشکلات امروز حوزه انتخابیه را به گذشته ارجاع می دهند که این منصفانه نیست و انتظار می رود که حداقل اخلاق را در گفته های خود رعایت کنند.

در بخش دیگری از صحبت های فرزند نماینده فقید شهرستان های رامهرمز و رامشیر با اشاره به پروژه های که در سطح شهرستان رامهرمز و رامشیر انجام شدند گفتند که در دوره مرحوم پدرمان ، پروژه های بسیار خوبی به بهره برداری رسید که می توان به ادامه‌ی سد جره، فاز دوم شرکت سیمان خوزستان ، بیمارستان مادر رامهرمز، بیمارستان حضرت رسول اکرم رامشیر اشاره کرد که همگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی این حوزه انتخابیه تاثیر بسزایی داشتند.

ایشان به طرح کشاورزی دیمه به عنوان طرحی ملی اشاره کردند که هر ساله دارای ردیف بودجه مشخص است که متاسفانه این طرح پس از پایان نمایندگی ابوی مان به صورت جدی پیگیری نشد و شتاب لازم را ندارد، چرا که اگر این طرح به بهره بردارى میرسید تحول عظیمى در بخش کشاورزى و اشتغال ایجاد میکرد.

در ادامه گفتگو فرزند سید ناصر موسوی از حجم تخریب ها و انتقادی هایی که پس از فوت ایشان در فضای مجازی و حتی محافل مطرح می شود گلایه کرد و عنوان کردند یک نمونه آن همین پروژه نیمه تمام مسکن مهر رامهرمز است که جانمایی آن را به پدر اینجانب نسبت می دهند در صورتی که ایشان در این جا نمایی هیچ گونه دخل و تصرفی نداشت و تمامی استعلامات و موافقت نامه های آن در سطح استان و کشور با تایید شورای برنامه ریزی و کارگروه مسکن و شهرسازی توسط مجری طرح گرفته شده است و کوچکترین رایزنی در این طرح ملی نداشته است و برای رفع سوالات و ابهامات انتظار می رود از پیمانکار و فرماندار وقت در این مورد راستی آزمایی شود.
ایشان افزودند با توجه به اینکه مدارک این طرح از ابتدا تا به الان در دست مسئولین در ادارات مربوطه میباشد، حتى کوچکترین نامى از ابوى مشاهده نشده است و  بهتر است اذهان مردم را در این وضعیت نابسامان اقتصادى درگیر نکنیم و برخی افراد ناکارآمدی خود را گردن دیگران نیندازند.

همچنین در  این گفتگو فرزند مرحوم سید ناصر موسوی نماینده ادوار مردم در مجلس شورای اسلامی از سیاسیون و کنش‌گران خواستند که به دلیل فوت ایشان و کوتاه شدن دست ایشان از دنیا نسبت به انتقادهایی که به ایشان وارد می شود اخلاق مداری را سرلوحه مطالبه گری خود قرار دهند .

سید جلال موسوى افزودند که با توجه به پیشنهاد مجموعه شوراى اسلامى شهر رامهرمز و تعداد کثیرى از مسئولین وقت ، به ما پیشنهاد دادند که بخاطر جایگاه و رشادتها و سوابق مبارزاتى پدرتان و ١٢ سال خدمت به مردم این حوزه قصد داریم بلوار و یا میدانى را بنام ایشان در شهرستان مشخص کنیم که خانواده ما مخالفت کردند ولى با توجه به اصرار بیش از حد آن عزیزان آن پیشنهاد به توافق شوراى نامگذارى شهرستان رسید و در نهایت تابلوى آن آماده نصب شد، ولى متأسفانه این نامگذارى عملى نشد.
آیا خانواده ما پیشنهاد این طرح را داده بودند که با آن مخالفت کردید؟
چرا به همین راحتى نام و جایگاه افراد مورد بى حرمتى قرار میگیرد؟
خانواده ما دغدغه جایگاه و نام بعد از فوت پدر را نداشته ولى بعد از اینکه مانع نصب این تابلو شدند ، بخاطر حرمت همان نام و جایگاه امیدوارم دست اندرکاران جواب قانع کننده اى براى این حرکت خود داشته باشند؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی از نمایندگان شهرستان های رامهرمز و رامشیر بودند که به مدت ۱۲ سال کرسى مجلس این حوزه انتخابیه را برعهده داشتند که در بهمن ماه سال ۹۵ براثر بیماری به دیار باقی شتافتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *