رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۱۷۱ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 171 كيلو 700 کیلوگرم موادمخدر طی دو‌عملیات ویژه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار”سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع ومبارزه بی امان با سوداگران مرگ وقاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با تلاش اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر مطلع شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی شهرستان ماهشهر، به یک دستگاه خودروی سواری زانتیا حامل موادمخدر مشکوک و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در عملیاتی دیگر کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ حامل موادمخدر را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هندیجان شناسایی و متوقف کردند.

سردار صالحی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۸ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و۱۳ کیلو ۷۰۰ گرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات های مذکور در مجموع ۱۷۱ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدراز نوع حشیش وتریاک کشف شد، اظهار داشت: در این ارتباط ۲دستگاه خودرو توقیف و ۳نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.