معاون وظیفه عمومی خوزستان اعلام کرد:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ماه سال ۹۹

معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال 1399 دريافت کرده اند، مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي پليس+10، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش خورنا سرهنگ سید فرشاد موسوی تبار در این اطلاعیه تصریح کرد: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم شهرستان های اندیمشک، دزفول. شوشتر، شوش، گتوند .می بایست در تاریخ، یکم بهمن ماه ساعت، ۶ صبح در شهرستان اندیمشک، و مابقی شهرستان ها در همین ساعت و تاریخ در معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان واقع در جنب موسسه راهگشا (تعویض پلاک) حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی ادامه داد: ضمنا مشمولانی که به مراکز آموزش داخل استان از جمله شهید درویش ناجا… شهید باکری دزفول.. پدافند هوایی امیدیه..سپاه استانی…مرکز فرماندهی انتظامی استان خوزستان و…. اختصاص یافته اند نیازی به حضور در این دو مرکز نمی باشند و بایستی مستقیماً در تاریخ و ساعت مذکور به مرکز آموزش های مشخص شده مراجعه نمایند…

سرهنگ موسوی تبار اظهار کرد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل،گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و … را به همراه خود داشته باشند.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

سرهنگ موسوی تبار یادآوری کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاونت وظیفه عمومی استان خوزستان در پایان گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.