برگزاری کارگاه‌های آموزشی «زن و انقلاب» در هندیجان

خورنا: رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری هندیجان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «زن و انقلاب» به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اعظم شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به مناسبت ایام خجسته و مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، فرمانداری شهرستان هندیجان برنامه‌های متنوع و مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی زن و انقلاب از جمله برنامه‌هایی‌ست که به همت کمیته بانوان فرمانداری شهرستان و هفدهم بهمن ماه سال جاری برگزار و اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری هندیجان تصریح کرد: در این دوره آموزشی زنان و دختران هندیجانی هر چه بیشتر با نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

*دیدار با مادران آسمانی

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، رسیدگی به مشکلات محرومان و مستضعفان منطقه و دیدار با مادران آسمانی از دیگر برنامه‌های کمیته بانوان فرمانداری در ایام خجسته دهه فجر است.

شنبدی در پایان اظهار کرد: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی که در شهرستان بسیار نیز مورد توجه بانوان هندیجانی قرار گرفت از دیگر برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه فجر بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *