فرماندار ماهشهر: شأن والای ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی متجلی شد

خورنا: فرماندار ماهشهر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ و مقتدر در منطقه تبدیل شده و ارزش و شأن والا و متعالی ملتش را در عرصه‌های بین‌المللی به رخ جهانیان کشیده است.

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر، دهه تغییر و تحول از پلیدی به روشنی و رستگاری بود و نشانه‌های خداوند در جامعه را بیش از پیش آشکار کرد.

وی افزود: در این دهه بود که حاکمیت الهی در ایران شکل گرفت و البته با حمایت‌های بی‌شائبه مردم تا به امروز و لحظه به لحظه مستحکم‌تر شده است.

فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: تقارن هفته وحدت با دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش، آرمان و اندیشه‌های امام راحل است که باید بیش از پیش آنها را مورد توجه قرار داد.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بزرگ و مقتدر در منطقه تبدیل شده و ارزش و شأن والا و متعالی ملتش را در عرصه‌های بین‌المللی به رخ جهانیان کشیده است.

حیاتی با تاکید بر ضرورت قدردانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید تا می‌توان قدردان و شکرگزار این نظام بود و دستاوردهای آن را به نحو شایسته حفظ و حراست کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *