گلایه خانواده شهید جنبش از بی توجهی مسولین به قوانین حمایت از خانواده های شهدا

شهید علیمردان جنبش از شهدای شهر رودزرد شهرستان رامهرمز است که در سال های دفاع مقدس شهید می شود و تا به امروز نیز مفقودالاثر است .

هر چه داریم، به برکت جانفشانیها و فداکاری هاست، به برکت روحیه شهادت طلبانه است.

مقام معظم رهبری

شهید علیمردان جنبش از شهدای شهرستان رامهرمز است که در سال های دفاع مقدس شهید می شود و تا به امروز نیز مفقودالاثر است .

این خانواده شهید باوجود وضعیت ضعیف اقتصادی اما همچنان بر ادامه راه برادرشان مصمم هستند ولی از بی توجهی های دستگاه های دولتی به قوانین حمایت از خانواده های شهدا گلایه دارند و خواستار توجه بیشتر به این خانواده هستند.

اعضای ۶ نفره این خانواده شهید تا کنون در هیچ دستگاهی جذب و یا استخدام نشدند و به همین دلیل مجبور به کشاورزی و یکی از برداران این شهید مجبور به چاه کنی برای امرار معاش خود می کند و درخواست وام خود اشتغالی نیز ۳ سال است راکد مانده است .

متاسفانه قوانین حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران در بسیاری از مواقع به صورت غیر اجرایی می ماند و همین حمایت های کوچک در برابر این عمل بزرگ نیز ناقص می شود.

براستی مگر در سخنان امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب بارها بر تجلیل و حمایت از این خانواده ها تاکید نشده است پس چرا عدم اجرایی این قوانین و تنگ نظری ها باعث می شود که برداران این شهید با وجود داشتن شرایط های لازم برای جذب و اشتغال اما مجبور به کارگری می شوند.

انتظار می رود بنیاد شهید شهرستان رامهرمز به عنوان متولی حمایت از خانواده های شهدا و جانبازان هر چه سریعتر نسبت به حل دغدغه این خانواده شهید اقدامات لازم را انجام دهد و نگذارد بیش از این ارزش خون شهید مورد بی مهری قرار گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *