کشف دومین انبار بزرگ احتکار روغن خوراکى در بندر ماهشهر/ کشف ۱۰ تن شکر احتکار شده از این انبار

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از کشف دومین انبار بزرگ احتکار روغن خوراکی در یک کارگاه درب و پنجره‌سازی در این شهرستان خبر داد

مهدی محمدی اظهار کرد: مجدداً با اطلاعات واصله از شهروندان مبنی بر احتکار روغن در یک انبار غیر مجاز، به دادسرای بندر ماهشهر موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت با حضور بازپرس دادسرا و صدور دستورات لازم و حضور ماموران پلیس آگاهى، از انبار مذکور که در واقع کارگاه درب و پنجره‌سازی بود مقدار ۶ هزار و ۳۸۹ لیتر روغن خوراکی در بسته بندی‌های متفاوت و مقدار تقریبی ۱۰ تن شکر کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی و توزیع بین شهروندان به قیمت مصوب دولتى، جمع‌آورى و محل پلمپ شد.

محمدی متذکر شد: بدیهی است وفق مقررات و بدون مماشات با متهم و هر فردی که در چنین سودجویی‌هایی مقصر هستند، برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: به دیگر افرادی که سودای سودجویی از این طریق را دارند به جد هشدار می‌دهیم در صورتى که اقدام به احتکار مواد غذایی مورد نیاز شهروندان کنند آماده برخورد جدی قانون باشند.

شایان ذکر است روز جمعه گذشته نیز با گزارش یکی از شهروندان، یک انبار دیگر احتکار کشف و از آن ۷ هزار روغن خوراکی احتکار شده ضبط شده بود.