معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان:

حضور دانش آموزان در مدارس خوزستان اختیاری است

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: حضور دانش آموزان از ابتدای بهمن ماه در مدارس استان اختیاری بوده و معلمان و کادر آموزشی برای رفع اشکال دانش آموزان در مدارس حضور دارند.

به گزارش خورنا ولی اله حیاتی معاون عصر امروز شنبه ۲۷ دی ماه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: ورودی به بیمارستان های استان در حال افزایش است و شواهد نشان میدهد وضعیت شکننده است.
وی افزود: انتظار میرود کلیه دست اندرکاران و مردم مراقبت نمایند تا شاهد اوج گیری دوباره بیماری نباشیم و لازمه اینکار تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی با جدیت و اهتمام ویژه است.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: باید از عادی انگاری شرایط خودداری کرده و تیم های نظارتی و بازرسی در شهرستان ها بیش از پیش فعالیت نمایند.
حیاتی تصریح کرد: حضور دانش آموزان از ابتدای بهمن ماه در مدارس استان اختیاری بوده و معلمان و کادر آموزشی برای رفع اشکالات درسی دانش آموزان در مدارس حضور دارند.
وی عنوان کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مراسم ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار میشود و راهپیمایی نخواهیم داشت و سخنرانی هم به صورت مرکزی از صدا و سیما خواهد بود‌.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار میشود.