فجر انرژی دومین تندیس طلایی خود را در حوزه مسئولیت اجتماعی کسب کرد

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تندیس طلایی جوایز ویژه را کسب کرد؛ این دومین تندیس فجر انرژی، در این حوزه در چند سال اخیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، صبح امروز ( پنجشنبه ۲۵ دی ماه) پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با حضور وزیر نفت، مدیران ارشد این وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه به صورت مجازی برگزار شد.

طالبیان مشاور وزیر نفت در امور مسئولیت های اجتماعی در این همایش با اشاره به اهمیت گزارش‌دهی در سطح بین الملل اظهار کرد: برای توسعه کسب و کارهای تجاری جهانی بسیار مهم است که گزارش پایداری را تهیه و در مرکز CSR منتشر کنند.

وی افزود: ما اگر بخواهیم در سطح بین الملل کارهای تجاری خود را گسترش دهیم باید گزارش های پایداری خود را در مراکز معتبر منتشر کنیم.

در پایان این نشست شرکت فجر انرژی خلیج فارس به دلیل گزارش دهی و ثبت گزارش خود در سطح بین الملل تندیس طلایی جوایز ویژه را کسب کرد.

فجر انرژی خلیج فارس مهرماه سال جاری چهارمین گزارش پایداری خود را در سازمان GRI ثبت کرد؛ گزارش های پایداری با هدف شفاف سازی فعالیت‌ها و پاسخگویی به جامعه و ذینفعان به صورت سالانه و دوسالانه منتشر می‌شود.

پیش از این نیز فجر انرژی خلیج فارس (پتروشیمی فجر سابق) به عنوان تنها شرکت در صنعت پتروشیمی در سومین همایش مسئولیت های اجتماعی(سال ۹۶) تندیس طلایی در بخش گزارش عملکرد مسئولیت اجتماعی را کسب کرده بود.