در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان:

استاندار خوزستان: برخورد قانونی با سختگیری‌‌های غیرقانونی بانکها خواهد شد

استاندار خوزستان گفت: برای راستی‌ آزمایی بانکهای استان در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا قرار است که یک هیاتی در معاونت اقتصادی استانداری تشکیل و در صورت مشاهده هرگونه سختگیری‌ غیرقانونی با بانکهای متخلف برخورد کند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی عصر امروز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در حاشیه چهارمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه وضعیت پیشرفت پروژه‌های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی استان که تا پایان امسال باید به بهره‌برداری برسند مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در مورد پروژه‌هایی که به دلیل تغییر قیمتها روند پیشرفت کندی داشتند تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه در رابطه با پرداخت تسهیلات کرونا نیز گلایه‌هایی در مورد سختگیری‌های بانکهای استان مطرح شد که بانکها نیز در جواب عنوان کردند که مشکل از سوی برخی متقاضیان است که علاقه چندانی نسبت به دریافت این تسهیلات از خود نشان نمی‌دهند.

استاندار خوزستان گفت: برای راستی آزمایی در این زمینه قرار شد که یک هیاتی در معاونت اقتصادی استانداری تشکیل و در صورت مشاهده هرگونه سختگیری‌ غیرقانونی از سوی بانکها با آنها برخورد کند.

شریعتی در پایان روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را در استان بسیار مثبت عنوان کرد.