پروژه توسعه اورژانس بیمارستان مادر رامهرمز شتاب بیشتری می گیرد/حقوق آبان ماه پرسنل شرکتی بهداشت و درمان رامهرمز این هفته واریز می شود.

ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر با اشاره به حضور چندین باره معاون درمانی وزیر در دوره نمایندگی ایشان از راهبردی بودن این پروژه در افزایش شاخص های سلامت شهرستان رامهرمز عنوان کردند.

عصر امروز با حضور دکتر جان بابایی معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان،دکتر ابول نژادیان ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ابراهیم متینیان نماینده شهرستان های رامهرمز و رامشیر از پروژه توسعه اورژانس بیمارستان مادر بازدید شد.

در این بازدید که در ادامه نظارت های میدانی مردادماه امسال شکل گرفته بود دکتر جان بابایی با حضور در ساختمان جدید اورژانس بیمارستان مادر رامهرمز از نزدیک با با روند پیشرفت فیزیکی این پروژه آشنا و قول مساعد جهت تامین سایر اعتبارات لازم برای بهره برداری این اورژانس را دادند.

معاون درمانی وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه انتظار ما برای اتمام این پروژه در دی ماه امسال بود اما متأسفانه هزینه های سرسام آور کرونا،کاهش درآمد بیمارستان ها و گرانی های اخیر باعث تاخیر در اتمام این پروژه شد ولی انشاالله با این پیشرفت کنونی نسبت به بازدید گذشته امیدوار به بهره برداری آن در ماه های آینده هستیم.

در ادامه این بازدید ابراهیم متینیان نماینده رامهرمز و رامشیر با اشاره به حضور چندین باره معاون درمانی وزیر در دوره نمایندگی ایشان از راهبردی بودن این پروژه در افزایش شاخص های سلامت شهرستان رامهرمز عنوان کردند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزودند که موقعیت جغرافیایی و جمعیت شهرستان رامهرمز می طلبد که سرمایه گذاری بیشتری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز شود‌.ایشان همچنین خواستار افزایش تخت های بیمارستانی شهرستان رامهرمز شدند که معاون درمانی وزیر بهداشت از در دستور کار قرار گرفتن مطالعات اولیه این موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی جنتی شاپور ظرف هفته آتی شدند.

دکتر بهرام عزتی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز ضمن خوش آمدگویی به معاون درمانی وزیر و ریاست دانشگاه جندی شاپور از شتاب پروژه اورژانس بیمارستان مادر طی ماه گذشته خبر دادند و مطرح کردند که توسعه فیزیکی این ساختمان در حال حاضر توسط ۳ گروه در حال احداث است که در صورت تخصیص بودجه بیشتر می توانیم زودتر از موعد این اورژانس را وارد چرخه سلامت کنیم.

در پایان این بازدید دکتر عزتی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز در جمع خبرنگاران قول دادند که تا پایان این هفته حقوق آبان ماه پرسنل شرکتی بخش بهداشت و درمان واریز شود.