کلنگ‌زنی ۷ پروژه ورزشی در آبادان با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

چند پروژه ورزشی در آبادان طی آیینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کلنگ‌زنی شدند.

به گزارش خبرگزاری خورنا ،جمشید تقی‌زاده، در روز دوم سفر خود به خوزستان، (۱۶ دی‌ماه) در آبادان حضور پیدا کرد؛ با حضور معاون وزیر، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، نمایندگان آبادان، فرماندار ویژه آبادان و دیگر مسئولان شهری، خانه ورزش‌های رزمی در منطقه ذوالفقاری، مجموعه ورزشی روباز در بلوار امام حسین (ع) و زمین‌های چمن‌ مصنوعی در مناطق ذوالفقاری و ایستگاه ۱۲ بلوار شهدای کارکوب‌زاده و روستاهای امام حسن عسکری (ع)، ابوشانک و چوئبده آبادان، کلنگ‌زنی شدند.

بر اساس این گزارش،اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به عنوان کارفرمای این پروژه‌ها بوده و محل تامین اعتبار نیز اهدایی وزارت نفت است. زمان اجرایی شدن این طرح‌ها از ماه جاری خواهد بود.

روز گذشته نیز با حضور تقی‌زاده، ساختمان هیات‌های ورزشی خوزستان به نام “شهید وحید زمانی‌نیا” با اعتبار هزینه شده ۳۲۵ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و زمین‌چمن مصنوعی ابوالعباس باغملک، زمین چمن مصنوعی جعفر آباد اندیکا و زمین‌چمن مصنوعی عین ۲ اهواز، افتتاح شدند. ضمن این‌که در مراسمی با حضور معاون وزیر در ورزشگاه تختی اهواز، لوازم و تجهیزات ورزشی به فوتبال محلات کم برخوردار اهدا ‌شد.

تقی‌زاده روز گذشته به اندیمشک و دزفول نیز سفر داشت و از پروژه‌های در حال ساخت و تکمیل، از جمله خانه کشتی پنج هزار نفری اندیمشک و ورزشگاه مجدیان دزفول بازدید داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *