استاندار خوزستان:

فاز دوم کارخانه نوین ‌چوب خوزستان تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خوزستان گفت: فاز دوم توسعه کارخانه نوین چوب خوزستان ظرف چند ماه آینده با انجام زیر ساخت‌های آن به بهره برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی عصر امروز جمعه ۱۹ دی ماه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی توسعه فاز دوم کارخانجات شرکت نوین ‌چوب خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت تولید کننده محصولات ام دی اف بوده و از شرکت‌های شناخته شده‌ کشور است.

وی بیان کرد: شرکت نوین چوب در سال جهش تولید با اضافه کردن خطوط پارکت، ملامینه، پرس و آغشته سازی به خوبی توانسته است میزان تولید و اشتغال خود را افزایش دهد.

استاندار خوزستان گفت: این کارخانه برای کامل کردن زنجیره تولید و عرضه خود در فاز دوم یک دستگاه دیگر تولید ام دی اف از چوب را نیز خریداری کرده است که با راه اندازی آن زنجیره تولید کارخانه تکمیل و به طور کامل از محصول اولیه به محصول نهایی خواهد رسید.

شریعتی توسعه فاز دوم کارخانجات شرکت نوین ‌چوب خوزستان را در جهت اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: این کار در سال جهش تولید نه تنها می‌تواند مصارف ارزی کشور را کاهش دهد بلکه با انجام صادرات نیز ارز آوری برای کشور داشته باشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر وسایل مورد نیاز برای توسعه فاز دوم کارخانه نوین چوب خوزستان فراهم شده است و به محض انجام کارهای زیر ساختی آن ظرف چند ماه آینده این فاز به بهره برداری کامل خواهد رسید.

گفتنی است شرکت نوین چوب خوزستان در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در ﺟﺎﺩﻩ ﺍﻫﻮﺍﺯ – ﺍﻧﺪﯾﻤﺸﮏ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻩ ﺟﺪﯾﺪ قرار دارد.