مدیر آموزش و پرورش رامشیر به پویش آجر به آجر پیوست

خورنا – فرزادشعبانی

مدیر آموزش و پرورش رامشیر پس از شرکت در پویش آجر به آجر از مردم شریف رامشیر و جامعه بزرگ فرهنگیان خواست در این پویش مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی در خصوص پویش آجر به آجر، توضیح داد: در این پویش زمینه مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی در مدرسه‌سازی ایجاد شده است و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر می‌توانند در امر مدرسه‌سازی شریک شوند.

وی با بیان اینکه پویش آجر به آجر را سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با مشارکت مجمع خیرین کشور راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: درگاه اینترنتی http://ajorBajor.ir با هدف جلب مشارکت های مردمی طراحی شده است که پس از ورود به آن و تکمیل فرایند ثبت اطلاعات فردی و واریز وجه، پوستر فرد خیر به منظور انتشار در شبکه های اجتماعی برای وی ساخته می شود.

شریفی همچنین اضافه کرد: مهم ترین هدف این پویش ساخت مدارس یک تا سه کلاسه در مناطق کم برخوردار روستایی است تا دانش آموزان بیشتری از مزایای توسعه عدالت آموزشی برخوردار شوند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر مشارکت همه جانبه جامعه بزرگ فرهنگیان در پویش آجر به آجر، تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مدرسه سازی در کشور با همت مدیران و معلمین مدارس میسر می شود. بنابراین همه همکاران فرهنگی، دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم را به مشارکت فعال در این حرکت خداپسندانه دعوت می کنم‌.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *