رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

فرمانده انتظامي استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح استانی مبارزه قاچاق کالا گفت: در این طرح انواع کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد و 673 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خورنا سردار “سید محمد صالحی” با بیان این خبر تصریح کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، طرحی به محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرا شد.
 وی با اشاره به کشف ۴۹ هزارو ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این طرح افزود: کالاهای قاچاق دیگری شامل: گردو، کشمش، بادام هندی، لوازم و قطعات یدکی خودرو، چوب و فرآورده‌های جنگلی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کود شیمیایی، لباسشویی، ظرفشویی و احشام در محورهای مواصلای و محل‌های دپو شده، کشف شد، که در مجموع کارشناسان ارزش آنها را  ۵۰ میلیارد و۶۷۳ میلیون ریال برآورد کردند.
 فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱۹ دستگاه خودرو سواری و باری توقیف و در این ارتباط ۱۸متهم را دستگیر کردند.
 سردار صالحی در خاتمه با تاکید بر اینکه اجرای اینگونه طرح‌ها با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت : بخش مهمی از توفیقات طرح اخیر حاصل افزایش قانونمندی و همکاری شهروندان با پلیس است که این همکاری ها جای قدر دانی دارد.