رییس کمیته امداد بندرماهشهر خبر داد: افزایش میزان کمک های مردمی به کمیته امداد بندرماهشهر

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندرماهشهر گفت از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ۲۲۹ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق مشارکت های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، شرکت ها و صنایع پتروشیمی در کمیته امداد بندرماهشهر جذب شده است.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بندرماهشهر، علی روشن گفت: نیکوکاری و کمک به هم نوع در دین اسلام یکی از پسندیده ترین امور می باشد که بارها در قرآن کریم و فرمایشات اهل بیت (ع) به آن سفارش شده است.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۲۹ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق مشارکت های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، شرکت ها و صنایع پتروشیمی در کمیته امداد ماهشهر جذب شده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸، افزایش ۲/۵ برابری داشته است.

علی روشن ضمن تشکر از اعتماد عموم مردم، خیران، حامیان ایتام، مشترکین صدقات، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری ، اصناف، شرکت های پتروشیمی و … به کمیته امداد، تاکید کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی است که بخشی از فعالیت های آن با کمک مردم و حمایت خیران و موسسات خیریه و همچنین مساعدت های بسیار موثر شرکت ها و صنایع پتروشیمی در قالب مسئولیت های اجتماعی اداره می شود.

وی افزود: این اطمینان را به مردم و خیرین گرامی می دهیم که کمک های آن ها در همان زمینه ای که نیت کمک داشته اند، به دست نیازمندان شهرستان بندرماهشهر خواهد رسید.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر تصریح کرد: کمک هایی که مردم شریف بندرماهشهر در طول سال های گذشته و به ویژه امسال به کمیته امداد اهدا کرده اند، گره گشای تعداد زیادی از مشکلات و رفع نیازهای اساسی مددجویان شده است. همچنین در بخش مسکن و اشتغال مددجویان نیز اقدامات موثری با همکاری شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی صورت پذیرفته است.

روشن، پرداخت صدقه را یکی از راه های کمک به ایتام و نیازمندان برشمرد و گفت: اعانات جمع آوری شده از صندوق های صدقات در سرفصل های مختلفی نظیر: بهداشت و درمان، تحصیل مددجویان، عمران و ساختمان، جهیزیه، وام های قرض الحسنه، وام های اشتغال زایی و سایر نیازهای مددجویان هزینه می شود.

رییس کمیته امداد بندرماهشهر افزود: در سال جاری تاکنون شهروندان ماهشهری حدود ۴ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند که این مبالغ در سر فصل های اعلام شده هزینه شده است.

روشن در پایان تاکید کرد: نیکوکاران عزیز در هر نقطه ای از کشور می توانند با شماره گیری #۲*۰۶۱۱۷*۸۸۷۷* صدقه خود را به صورت الکترونیکی به نیازمندان شهرستان بندرماهشهر پرداخت کنند.