استاندار خوزستان خبر داد:

آغاز عملیات بازسازی منازل تخریبی بندر امام از هفته آینده

استاندار خوزستان ضمن اشاره به آبگرفتگی‌های اخیر در استان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ بنیاد مسکن از هفته آینده عملیات بازسازی منازل تخریبی بندر امام خمینی و شهرک شهید صباغان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه ۱۵دی‌ماه در حاشیه سومین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق آبگرفته و زلزله‌زده خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز مسائل مربوط به مناطق آبگرفته بندر امام خمینی، ماهشهر، شهرک چمران و اهواز در بارندگی‌های اخیر مورد بحث و‌ بررسی اعضای ستاد واقع شد.

وی عنوان کرد: در بندر امام خمینی و شهرک شهید صباغان پرداختی‌های اولیه به افراد صورت گرفته و براساس برنامه‌ریزی‌ بنیاد مسکن از هفته آینده عملیات بازسازی منازل تخریبی در این مناطق نیز کلید می‌خورد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بازسازی واحدهای تعمیری‌ بندر امام از قبل شروع شده است اظهار کرد: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی دولت و نیز کمک‌های پتروشیمی، بندر و بنیاد مستضعفان ما بتوانیم تعداد منازل بیشتری را در این منطقه مورد بازسازی کامل قرار دهیم.

شریعتی ادامه داد: همچنین در این جلسه برای تامین زیر ساخت‌های مناسب در مناطق مذکور نیز یکسری تصمیماتی گرفته شد که در اسرع وقت کار احداث آنها اجرایی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با این سببی که ایجاد شده است بتوانیم وضعیت منازل مناطق محروم شهرهای مختلف استان به ویژه در بندر امام و شهرک شهید چمران را بهبود و ساماندهی کنیم.