فرماندار خرمشهر: شکستگی‌ لوله‌های آب موجب نارضایتی شهروندان شده است

خورنا: فرماندار خرمشهر گفت: شکستگی‌ لوله‌های آب موجب نارضایتی شهروندان شده است.

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان موجب گلایه‌مندی شهروندان شده شکستگی لوله‌های آب است.

وی افزود: این مسئله به اداره آبفای شهرستان نیز اعلام شده است اما به دلیل کمبود نیروهای عملیاتی این اداره امکان ترمیم سریع همه شکستگی‌های لوله وجود ندارد.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: در این راستا از اداره آبفا خواسته شده است تا در خصوص جذب نیروهای مورد نیاز در حوزه عملیاتی خود اقدامات لازم را انجام دهند تا شکستگی‌های لوله به موقع ترمیم و مشکلات ناشی از آن به حداقل برسد.

*کلینیک سوم خرداد خدمات بهتری ارائه کند

وی در ادامه در خصوص فعالیت کلینیک سوم خرداد این شهرستان نیز گفت: کلینیک سوم خرداد خرمشهر به منظور ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به شهروندان باید اقدامات و تلاش‌های بیشتری را به انجام رساند.

حسینی اضافه کرد: با توجه به اینکه این کلینیک باید خدمات خود را در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان ارائه کند نیازمند افزایش نیرو است.

وی در ادامه پزشک متخصص را دیگر نیاز این کلینیک عنوان و خاطرنشان‌ کرد: در این راستا از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات موجود در این مرکز ارائه خدمات درمانی را انجام دهند.

فرماندار خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان و همراهی مردم شاهد کاهش مشکلات این شهرستان و افزایش رضایتمندی‌ها باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *