آغاز دوره‌های آموزشی طرح تکریم و تعالی خانواده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بندرماهشهر و بندرامام

پس از تجهیز و آماده سازی چهل کانون طرح تحکیم و تعالی خانواده توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، خدمات این کانون‌ها برای خانواده‌ها در منطقه بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش خبرگزای خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت ره آوران فنون پتروشیمی، این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و با همراهی مشاوران تربیتی، روانشناسان، مشاوران خانواده و کانون‌های فرهنگی ‌و فرهنگ‌سراها اجرا می‌شود.

طرح تحکیم و تعالی خانواده در چهار سطح تشکیل، تحکیم، توسعه و تعالی خانواده بوده که با کمک کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و با کلاس‌های آموزشی که شرکت ره آوران فنون پتروشیمی برای این کانون ها برگزار می‌کند، انجام خواهد شد.

مزیت این طرح استمرار، مشارکت، مردمی و اجتماعی بودن و بنیه علمی آن است.
پیش بینی می‌شود بیش از ۳۵۰۰ نفر از مردم منطقه شامل ساکنان ماهشهر، بندر امام، طالقانی و چمران در این طرح شرکت کنند و این طرح در دراز مدت برای تحکیم و تعالی خانواده ها نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

گفتنی است، این طرح بخشی از ۵ طرح خرسندساز کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده که توسط شرکت ره آوران فنون پتروشیمی و با حمایت مالی شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، فجر، کارون و بوعلی از شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس در منطقه اجرا می‌شود.