بازدید سرزده معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامشیر از مدارس درحال ساخت

خورنا – فرزادشعبانی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامشیر در راستای بررسی وضعیت طرح های عمرانی از مدارس روستای بانه، حسینیه خضیر و شهر مشراگه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، حسن عساکره در حاشیه این بازدید، گفت: بهسازی کلاس های درس و آماده سازی آن ها از نظر تجهیزات آموزشی تاثیر فراوانی در فرایند یاددهی و یادگیری و کاهش افت تحصیلی دارد که در این خصوص رایزنی های گسترده ای با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خوزستان و بنیاد برکت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به رشد بالای آمار دانش آموزی نیاز فراونی به ساخت مدرسه و کلاس های درس در سطح شهرستان وجود دارد. بنابراین کلنگ ساخت ۱۷ مدرسه به زودی بر زمین زده می شود.

عساکره با بیان اینکه مدرسه خلیج فارس روستای بانه با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال در مرحله پایانی ساخت به سر می برد، اضافه کرد: برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه حسینیه خضیر با ۴۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی اعتباری معادل ۳۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش رامشیر در پایان ابراز امیدواری کرد روند ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهر مشراگه با شتاب بیشتری پیگیری شود تا خدمات مناسبی را ارائه کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *