توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ترکالکی گتوند

با انجام عملیات فنی و افزایش پهنای باند کافوهای نوری ، شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت ترکالکی شهرستان گتوند توسعه و ارتقا یافت .

 

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس ها و محصولات و ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی به سرویس های دیتا که مستلزم توسعه زیر ساخت های مخابراتی ، در راستای شعار ارتباطی فراگیر به منظور جلب رضایت مشترکان ، شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت ترکالکی شهرستان گتوند توسعه یافت .

با تلاش کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه خوزستان ، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت ترکالکی شهرستان گتوند با انجام عملیات فنی و کابل کشی و برقرار کردن پورت دوم و افزایش پهنای باند این مرکز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت به ۲۰۰ مگابیت به سمت شوشتر انجام شد .

با توسعه دیتا و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری در مرکز تلفن ثابت ترکالکی ، امکان ارائه خدمات بر بستر اینترنت پر سرعت باند پهن به مشتریان و متقاضیان اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و با سرعت های بالاتر از جمله vdsl و ftth فراهم شد .

گفتنی است مشترکان تلفن ثابت مرکز ترکالکی جهت بهره مندی و استفاده از شبکه دیتا ( اینترنت خانگی ) می توانند با تماس با سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت بر بستر تلفن ثابت با سرعت های بالا و بسته های متنوع و مقروم به صرفه اقدام کنند

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *