بهنام صفوی: اجرا در ماهشهر برایم متفاوت خواهد بود، چرا که در زادگاهم به روی صحنه می روم

خورنا: بهنام صفوی که به زودی تور کنسرتهایش را با اجرا در خوزستان از سر خواهد گرفت، از مشخص شدن زمان دقیق کنسرتش در ماهشهر، اهواز و همچنین تهران خبر داد. بر این اساس صفوی و گروهش به رهبری مهدی فردی، ۱۳ بهمن ماه در تالار حقگوی ماهشهر به روی صحنه می روند.

صفوی درباره ی اجرا در زادگاهش به موسیقی ما گفت: «با تلاش و پیگیری زیاد موفق شدیم مجوز نهایی کنسرت در ماهشهر را اخذ کنیم. اجرا در ماهشهر برایم متفاوت خواهد بود، چرا که در زادگاهم به روی صحنه می روم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. من به واسطه ی شغل پدرم تا ۱۶ سالگی در ماهشهر زندگی کردم و به همین دلیل تعلق خاطر زیادی به این شهر دارم. این کنسرت برای من بسیار خاطره انگیز خواهد بود و امیدوارم مردم عزیز نیز از آن لذت ببرند».

صفوی و گروهش پس از اجرا در ماهشهر، ساعت ۸ شب ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در تالار مهر اهواز به روی صحنه خواهند رفت. این کنسرت ها به همت شرکت فرهنگی هنری ترنج برگزار خواهد شد.

خواننده و آهنگساز آلبومهای موفق «عشق من باش» و «آرامش» در گفت و گو با موسیقی ما از قطعی شدن اجرایش در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر نیز خبر داد. همانطور که روز گذشته در موسیقی ما مشاهده کردید، بهنام صفوی ۲۸ بهمن ماه در سالن همایشهای برج میلاد تهران با هوادارانش ملاقات خواهد کرد. وی قبلاً نیز چند بار در این سالن به اجرای برنامه پرداخته است.

مهدی فردی (رهبر ارکستر)، علی پورنگهبان، حسین شریفی، غلامرضا معرف، نریمان معصوم آبادی، انوشیروان بهرامی، رضا آذرنجات، ایمان ذاکری، دانیال طهماسبی، ایمان جعفری پویان، مجید قدیانی و تورج توسلی نیا، اعضای گروه بهنام صفوی هستند.