آوایی در جلسه با رئیس بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان دزفول

متاسفانه برخی از منابع و تجهیزات این خاک استفاده می‌کنند اما بازدهی برای مردم ندارند

 

 

تاکید نماینده دزفول بر این‌که نیروهای بومی الزاماً باید در اولویت اشتغال باشند ،انتقاد آوایی از برخی مدیران و تاکید بر حفظ کرامت انسانی کارکنان و کارگران

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی با فتاح ریاست بنیاد مستضعفان کشور در شرکت صنعتی دوده فام در شهرستان دزفول دیدار و گفتگو کرد.

، آوایی از عدم استفاده از نیروهای بومی شهرستان دزفول انتقاد کرد و بیان داشت: بــاید توجه شود، که در بکارگیــری نیروی انسانی جوان، متعهـــد و متخصص در پروژه ها، جوانان بومی شهرستان دزفول در اولویت باشند. متاسفانه برخی از منابع و تجهیزات این خاک استفاده می‌کنند اما بازدهی و سود رسانی آنها برای مردم شریف شهـرستان دزفول نزدیک صفر است. لذا خواسته ما از دکتــر فتاح این است که در مجموعه های وابسته خود این امر را در پروژه ها در اولویت قرار دهید.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی کارکنان و کارگران در کارخانه‌جات شهرستان دزفول، افزود: در برخی کارخانه ها مدیران گمان می کنند که رزاق هستند و از موضع بالا به کارکنان خود نگاه می کنند در حالی که رزاق خداوند است لذا لازم است این مدیران در کنار تلاش برای کسب روزی کارگران و کارکنان، متواضع و فروتن باشند.

آوایی در پایان بر ضرورت توجه ویژه کارخانجات وابسته به بنیاد مستضفین به نیازمندان تاکید کرد و گفت: *کارخانجات صنعتی باید در خدمت مردم باشند و از این رو ضروری است تا کارخانه دوده فام در کنار فعالیت های اقتصادی، بخشی از سود خود را به اقشار ضعیف جامعه و کمک به مناطق کم برخوردار شهرستان اختصاص دهد چرا که اگر اینگونه اقدام نشود تنها چیزی که نصیب مردم خواهد شد آلودگی های ناشی از این کارخانه خواهد بود و این واقعا به دور از انصاف و سیاست گذاری های نظام است.

در پایان این جلسه ریاست بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر از دغدغه های نماینده مردم دزفول به مدیران کارخانه دستور داد تا در مرحله اول نیروهای بومی شهرستان دزفول را به کار گیرند و در مرحله بعد از حق سهم بنیاد مستضعفان در این مجموعه به نیازهای شهرستان با هماهنگی مدیران شهرستان توجه ویژه نمایند و همچنین با دستور مستقیم فتاح ۵ هزار بسته معیشتی به نیت سردار شهید قاسم سلیمانی در میان نیازمندان شهرستان دزفول توزیع خواهد شد.