قنواتی: شهرداری ماهشهر درصدد راهیابی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور است

خورنا: بندرماهشهر همواره یکی از قطب‌های فوتبال استان خوزستان بوده و بازیکنان بسیاری از این شهرستان چهره شدند و بعضا شاهد حضور برخی از این بازیکنان در تیم‌های مطرح کشور و تیم ملی نیز بوده‌ایم.

تیم فوتبال شهرداری بندر ماهشهر در مسابقات دسته سوم کشور در ورزشگاه شهداء به مصاف هلال احمرگراش رفت و در نهایت توانست با ارائه یک بازی زیبا و منطقی حریف خود را با دو گل شکست دهد و با این پیروزی  ۲۳ امتیازی شود و صعود خود را به عنوان تیم نخست گروه قطعی کند.

به همین منظور سراغ سرمربی بومی و موفق این تیم موسی قنواتی رفته ایم:

موسی قنواتی در خصوص پیروزی در این دیدار و صعود به دور دوم به خبرنگار خورنا گفت: بازیکنان امروز فراتر از فوتبال شهرستان بازی کردند و بسیاری از تاکتیک ها را در زمین به خوبی پیاده کردند. از همه بازیکنان راضی هستم. کمتر کسی فکر می کرد ما این نتایج را بگیریم اما لطف خدا شامل حال تیم جوان و با انگیزه ما شد.

وی ادامه داد: از تمام تماشاگران که ما را حمایت کردند تشکر میکنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با ابراز رضایت از نتایج کسب شده توسط این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته سوم کشور بیان داشت: متاسفانه در نیم فصل اول نتوانستیم نمایش مناسبی داشته باشیم و در برخی مسابقات به سادگی امتیازها را از دست دادیم  ولی رفته رفته و در نیم فصل دوم آن قالب تیمی خود را یافتیم و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر اضافه کرد: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که توانایی حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارند و می‌توانند در آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند. ابزار بسیار خوبی در دست داریم و با این بازیکنانی که تلفیقی از جوانی و تجربه هستند، در ادامه برای صعود به لیگ دسته دوم می‌جنگیم.

قنواتی با تقدیر از مدیرعامل، بازیکنان، کادر فنی و سرپرست باشگاه اظهار داشت: این صعود را مدیون تلاش همه دست‌اندرکاران باشگاه هستیم و امیدواریم با جو بسیار خوبی که در تیم وجود دارد بتوانیم به اهداف مورد نظر در این مسابقات دست یابیم.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه آقای حیدری با حضور مداوم و پیگیری‌های خود به طور کلی حواشی را از تیم دور کرد که همین تلاش‌ها موجب شد از گروه خود صعود کنیم. تیم شهرداری از یک هیئت مدیره قوی تشکیل شده  و با تلاش‌های صورت گرفته این تیم پتانسیل صعود به لیگ دسته دوم را دارد.

سرمربی شهرداری تاکید کرد: اتحاد رمز موفقیت فوتبال ماهشهر است. مطمئن هستم اهالی فوتبال دوست ماهشهر مثل همیشه حمایت می کنند.

قنواتی در پایان با تشکر از مسئولان شهرستان ماهشهر، اضافه کرد: مسئولان شهرستان ماهشهر به‌ ویژه فرماندار آقای حیاتی، شهردار ماهشهر، اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان که نهایت همکاری را با ما داشتند تشکر میکنم.

قنواتی همچنین از یونس عبادی، خبرنگار ورزشی خورنا به دلیل پوشش اخبار و پیگیری مسائل ورزشی تشکر کرد.

گفتنی است مسابقات لیگ دسته سوم در ۹ گروه ۸ تیمی در حال برگزاری است که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در دور دوم تیمها در سه گروه شش تیمی قرار میگیرند که تیمهای اول هر گروه مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می کنند و تیمهای دوم سه گروه به همراه بهترین تیم سوم از سه گروه بصورت رفت و برگشت بازی خواهند کرد تا دو تیم دیگر و در مجموع پنج تیم لیگ دسته دوم مشخص شود.

مصاحبه از یونس عبادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *