با هدف افزایش سهم حمل و نقلی ریلی در جابجایی کالا انجام شد؛

تعداد ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی(ره) افزایش یافت

به منظور بهره‌گیری بیشتر از توان حمل و نقل ریلی ضمن واگذاری یک باب انبار به بخش خصوصی، توان تخلیه و بارگیری ریلی غلات در مجتمع بندری امام خمینی(ره) نیز افزایش یافت.

خورنا| هدایت اله ترحم : به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با تأکید بر لزوم توسعه حمل و نقل چند ریلی با هدف کاهش قیمت تمام شده‌ی حمل کالا، اظهار داشت: به دنبال استقبال شرکت‌های حمل و نقل از مجتمع بندری امام خمینی(ره)، افزایش بیش از پیش سهم حمل و نقل ریلی یک باب انباربا بستر مناسب ریلی در اختیار یکی از شرکت های بخش خصوصی قرار گرفت.
دریس در ادامه افزود: این شرکت با در اختبار گرفتن این انبار ضمن پذیرش و انبارش محمولات بیشتر برای ارسال به واگن، ظرفیت حمل و نقل ریلی افزایش می‌یابد.
یادآور می‌شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از ۱۲۰ کیلومتر راه‌آهن داخلی از مهم ترین بنادرریل پایه کشور و پیشگام در حمل و نقل ریلی است که طی سال گذشته توانسته بیش از ۳ میلیون تن کالا از طریق بارگیری تعداد ۵۳ هزار واگن به نقاط مختلف شبکه گسترده ریلی کشور ارسال کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *