جوان خوش فکر اندیکا در اندیشه احیای بلوط زاگرس

طی سالیان متمادی محیط زیست دستخوش تغییرات نا خوشایند گردیده است از این میان می توان به خطر ازبین رفتن ونابودی جنگل های بلوط زاگرس اشاره کرد.

 

 

 

 

طی سالیان متمادی محیط زیست دستخوش تغییرات نا خوشایند گردیده است از این میان می توان به خطر ازبین رفتن ونابودی جنگل های بلوط زاگرس اشاره کرد.
امروزه حفظ محیط زیست و منابع طبیعی از مهمترین وظایف همگانی برای استمرار حیات زمین و حفظ سرمایه آیندگان است .
این بار جوانی بومی و اهل روستا با سلیقه خود اقدام به راه اندازی نهالستان بلوط برای احیای جنگل بلوط کرده است.
در این راستا آقای مهندس بهرام عبدالهی ضمن راه اندازی نهالستان بلوط اعلام کرد در شرایطی که بلوط زاگرس روبه نابودی است نهال کاری بلوط یک ضرورت است.

امروز در تاریخ ۴ دی ماه ۹۹ با حضور ریاست منابع طبیعی و ریاست محیط زیست در روستایی تینا شهرستان اندیکا اقدام به راه اندازی نهالستان بلوط شده است .‌

در این میان اقای احمدی ریاست منابع طبیعی افزود: کارهای هرچند کوچک ولی به صورت همگانی در راستای حفظ طبیعت آینده آیندگان را تضمین خواهد کرد .
در ادامه ریاست محیط زیست اقای طهماسبی نیز بیان داشتند: که زیست بوم سرمایه مردم و متلعق به مردم و در ید مردم است و حفظ آن یک وظیفه همگانی است که همه باید در جهت آن بکوشیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کورش قاسمی قاسموند سلام ضمن سپاس فراوان از این جوان خوش فکر ،لطفا گزارش را طوری تنظیم و تدوین بفرمایید که حداقل نام و مشخصات این تلاشگر به خوبی و به طور شفاف مشخص شود ،من چند دفعه متن رو خواندم و واقعاً الان مطمئن نیستم که فرد مورد نظر آقای عبدالهی هستند یا خیر