محمدعلی نجفی: نحوه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات هنوز مشخص نیست

خورنا: محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم تشییع دکتر حبیبی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری اش حضور اصلاح طلبان را منوط به یک تصمیم جمعی دانست و گفت: چون هنوز تصمیم نگرفته اند بنابراین نمی شود شفاف صحبت کرد. هر کسی که کاندیدای اصلاح طلبان باشد حمایت می کنیم. هم اکنون همه کسانی که اسمشان مطرح می شود در حد گمانه زنی است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید کاندیدای حداکثری یعنی چه ؟ گفت: یعنی کاندیدایی کاملا اصلاح طلب که قدرت دفاع از مواضع اصلاح طلبانه و تبیین این مواضع را داشته باشد که در راس آنها آقای خاتمی است.

نجفی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی هم اگر کاندیدا شوند فکر می کنم اصلاح طلبان از ایشان حمایت کنند.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سئوال مهر که نظر وی را در مورد کاندیداتوری عارف و کواکبیان جویا شده بود گفت: من در مورد افراد نظر نمی دهم  اصلاح طلبانی که در مظان کاندیداتوری هستند بسیارند.

وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی در پاسخ به سئوالی که از او درباره چگونگی فضا برای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود تاکید کرد: باید شرایط حضور همه جریانهای سیاسی آماده شود . در حال حاضر من فضا را برای حضور اصلاح طلبان مناسب نمی بینم حتی در مواردی فضا بسته تر دیده می شود مثل دستگیری ۱۵ نفر روزنامه نگار.

نجفی که به علت ناراحتی قلبی مدتی در بیمارستان بود در پاسخ به خبرنگاری که پرسید حال شما برای کاندیداتوری خوب شده است با خنده پاسخ داد: بله، حالم خوب است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *