جلسه برنامه ریزی و هماهنگی به مناسبت سالروز ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هستی حاج محسن فخری زاده

خورنا – فرزادشعبانی
 
به گزارش خبرگزاری خورنا؛ جلسه برنامه ریزی و هماهنگی به مناسبت سالگرد ۹ دی و اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای حاج محسن فخری زاده  به ریاست جلیل ظهیری معاون فرماندار، سرهنگ منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، و دیگر مدیران اجرای شهرستان در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار شهرستان رامشیر در این جلسه اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد و جبهه مقاومت فرماندهی مقتدر، شجاع و بی باک بود و در سایر عرصه ها انسانی بی ریا، صادق و مهربان بود و همه اقشار جامعه با سلایق مختلف به ایشان علاقمند بودند.

ظهیری با بیان اینکه در این شهرستان برنامه های متعددی جهت زنده نگه داشتن نام و یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده افزود: با کمک و همراهی مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های مربوط به سالگرد شهادت ایشان در شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ کیوان منصوری فرمانده سپاه شهرستان نیز در این جلسه گفت: سردار دلها عزیز همه مردم ایران بود و در شهادت شهید سلیمانی جلوه های کم نظیری از عشق مردم به شخصی والای ایشان نمایان شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما ادامه دادن راه شهید سلیمانی است، اظهار داشت: از همه ظرفیت های شهرستان برای برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی استفاده خواهد شد و لازم است فضا سازی متناسب با ایام پیش رو در سطح شهر و روستاها انجام شود.

سرهنگ منصوری با اشاره به برنامه‌های سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی، عنوان کرد: یادواره شهدا در فضایی مجازی درسطح پایگاه های مقاومت، شب شعر، تولید نماهنگ و محتوا در فضای مجازی، مسابقه دلنوشته، نقاشی کتابخوانی، نواختن زنگ مقاومت در سامانه شاد و ارسال پیام با مضامین وصیتنامه سردار شهید قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در فضای مجازی است.

ایشان، برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدا، راه اندازی پویش خدمت مومنانه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و بازدید از خانواده شهدا را از دیگر عناوین برنامه های اجرایی در این راستا معرفی کرد