اعتراض کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی به روز دوم کشیده شد / سکوت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه همچنان ادامه دارد

برای دومین روز متوالی کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی در محل سازمان اعتراض خود را ادامه دادند.

به‌گزارش خبرگزاری خورنا، روز گذشته تجمع کارکنان منطقه ویژه و اعتراض آن ها نسبت به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این سازمان با سکوت مدیرعامل مجموعه روبرو شد و این اعتراض ها امروز نیز ادامه داشت.

مجتبی قنواتی رئیس حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خورنا عنوان کرد: تمام دغدغه و مشکلات کارکنان را درک و در راستای حل آن اقدام می کنیم، تجمع دیروز و امروز کاملا مسالمت آمیز بوده و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل حق کارکنان مجموعه می باشد.

وی افزود: این طرح باید زودتر از زمان موعود به سرانجام برسید و ادامه دار بودن آن تا این زمان درست نبوده و از طریق مدیران بالادستی پیگیر دغدغه کارکنام خواهیم بود.

کارکنان معترض نیز با تشکر از حضور رئیس حراست منطقه ویژه در بین آن ها عنوان کردند: در صورتی که جلسه صنف کارگری امروز به نتیجه قابل قبول برسد دست از اعتراض ها کشیده و در غیر اینصورت همچنان تجمعات اعتراضی خود را ادامه می دهند.

همچنین کارکنان معترض با اعلام برائت از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تجمعات خود را مسالمت آمیز اعلام کرده و با شعار مرگ بر ضد ولایت وفقیه، پایبندی خود به ارزش های نظام را نشان دادند