با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شوشتر بهره برداری یا کلنگ‌زنی شدند

پروژه پل گرگر (بند قیر) با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی و پل دیلم و شعیبیه افتتاح شدند.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی که با دعوت نماینده مردم شوشتر و گتوند، در شهرستان شوشتر حضور یافته بود، از برخی پروژه های حوزه راه و شهرسازی بازدید و برخی را کلنگ زنی یا افتتاح کرد.

پل گرگر که در جوار بندقیر احداث خواهد شد، با حضور وزیر عملیات اجرایی خود را آغاز کرد. این پل با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به طول ۹۵ متر و عرض ۱۴ متر ساخته می‌شود.

پل دیلم و شعیبیه نیز به بهره برداری رسید. این پل با اعتباری بالغ ۲۰۰ میلیارد ریال به طول ۱۶۲ و عرض ۱۳/۵ ساخته شد که تردد مردم منطقه و کشاورزان به مرکز استان را آسان تر و بخش شعیبیه را از بُن بست خارج می‌کند.

همچنین جاده های روستایی در شعیبیه مورد بازدید وزیر قرار گرفت. پس از آن مشکلات و مسائل بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه بیمارستان خاتم الانبیاء با حضور وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته و مباحث آن بررسی شد.

اسلامی، در حاشیه بازدید از بیمارستان اعلام داشت  در تلاش هستیم تا پایان سال آینده این بیمارستان به بهره‌برداری برسد و پیمانکاری که در این پروژه مشغول است از پیمانکاران توانمند بیمارستان ساز کشور است که امیدوارم بتوانیم منابع را به موقع در اختیار وی قرار دهیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *