شهردار بندر ماهشهر: برای اصلاح تمام نقاط مستعد شهر۲۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم

شهردار بندرماهشهر گفت : در ۳سال گذشته ۱۵کیلومتر کانال دفع آبهای سطحی ایجاد شده است اما برای اصلاح تمام نقاط مستعد شهر؛ ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

شهردار بندرماهشهر اظهار کرد: در سه سال گذشته بیش از ۱۵هزار متر کانال دفع آب های سطحی در نقاط مستعد و اصلی بندرماهشهر احداث شده است که ایجاد این متراژ کانال طی ۳سال در بندرماهشهر بی سابقه است و در تمام این نقاط سرعت دفع آبهای سطحی به حداقل زمان ممکن رسیده است.

مجاهد نظارات گفت: تمامی کانال های احداث شده صرفا از محل اعتبارات شهرداری احداث شده است و برای شهرداری مقدور نبود بیش از این بودجه ای را در این حوزه هزینه کند، زیرا امورات دیگر شهرداری مختل میشد.

نظارات افزود: برای احداث کانال و اصلاح تمام نقاط مستعد شهر بیش از ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تنها ۸۰میلیارد تومان آن میبایست در فازهای ۶ و ۷ هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی ها مخالف احداث کانال های دفع آبهای سطحی بودند و میگفتند این کانال ها زیر زمین می روند و دیده نمی شود و بودجه آن را صرف احداث زیر گذر و رو گذر و پل و امثالهم کنید تا به چشم بیاید و مطرح شوید، اما با جدیت تا آنجا که بودجه اجازه می داد در این حوزه کار کردیم.

نظارات تصریح کرد: تمامی نقشه ها و مطالعات لازم در حوزه دفع آبهای سطحی انجام شده است و توان شهرداری در اجرای پروژه های زیرساختی و احداث کانال های زیرزمینی ۴برابر وضعیت فعلی ست ولی میبایست بودجه مورد نظرمان میسر شود تا امکان تعریف پروژه های جدید وجود داشته باشد.

شهردار بندرماهشهر در پایان گفت: متاسفانه سیستم فاضلاب شهری یک سیستم معیوب و ناقص است که در بارش ها آب را پس میزند و فاضلاب وارد بسیاری از منازل می شود. شاید اگر جایی بیان شود که یک منطقه شهری، با ۵۰هزار نفر جمعیت سیستم فاضلاب ندارد بسیار مضحک و باورنکردنی باشد ، اما واقعا شهرک طالقانی بندرماهشهر سیستم فاضلاب ندارد و تمامی فاضلاب این شهرک از سیستم دفع آبهای سطحی به خارج شهر هدایت می شود و لازم است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عدالت سلام خسته نباشدماچندسال توشریفی زندگی میکریم وهیچ ابگرفتگی ندیدیم ولی امسال اوضای ماخیلی خراب شدخونه من پرازاب شدکه حتی بیرونم کردوتوانایی درست کردنشوهم ندارم ازعزیزان درخواست دارم که به من کمک کنیدتاخونمودرست کنم وازشراین بدبختی خلاص بشم عدالت باتشکر