استخدام غیر بومی در پروژه هایکو پتروشیمی کارون تایید شد

در حالی که مصاحبه مسئولین ارشد پتروشیمی کارون خبر استخدام غیر بومی را تکذیب می کرد، بررسی ها نشان داد نیروهای جذب شده در پروژه هایکو پتروشیمی کارون غیر بومی می باشند

به گزارش خبرگزاری خورنا، چندی پیش حسین رفیع زاده مدیر پروژه های سرمایه ای پتروشیمی کارون از استخدام نیروهای بومی در این مجتمع خبر داده بود، اما بررسی ها نشان داد این استخدامی ها بدون اصول و نظارت انجام شده تا نیروهای غیربومی وارد پروژه هایکو شوند.

حساسیت ها از آن جهت افزایش یافته که نیروهای جذب شده کاملا غیر بومی و استان های دیگر وارد مجموعه شده اند و خلاف صحبت های مدیران مجموعه بوده است.

بر اساس قول مساعد صدیقی زاده مدیرعامل پتروشیمی کارون در خصوص اخراج نیروهای جذب شده غیربومی به نماینده بندرماهشهر، انتظار میرود نیروهای غیربومی جذب شده در این پروژه هرچه سریعتر به شهرهای خود بازگردند.

این استخدامی ها، اعتراضات گذشته نسبت به اداره کار منطقه ویژه اقتصادی بندرماهشهر و محمدرضا مطیری رئیس آن اداره را بیش از پیش کرده است.

تا کنون بارها مردم منطقه و فعالین اجتماعی به عملکرد این مدیر پرحاشیه اعتراض هایی داشته اند.

حجت الاسلام‌و المسلمین حسن درویشیان رئیس بازرسی کل کشور نیز در دیداری حضوری از شهرستان بندرماهشهر در خصوص درصد بالای بیکاری جوانان منطقه گفت: جوانان منطقه از پتروشیمی ها صدقه نمیخواهند، کار می خواهند.