طبق دستور رئیس‌جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران آبادان اختصاص می‌یابد

خورنا: وزیر نفت گفت: به دستور رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری آبادان در راستای انجام زیرساخت‌ها و پروژه‌های زیربنایی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، رستم قاسمی عصر امروز در مراسم افتتاح مرحله تکمیلی طرح بنزین سازی شرکت پالایش نفت آبادان که در باشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش‌های بسیار خوبی که به دست کارکنان عرصه صنعت نفت کشورمان صورت گرفته امروز در این عرصه، ایران حرفی برای گفتن دارد و بسیار به خود می‌بالد.

*به‌زودی عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه آبادان آغاز می‌شود

وی افزود: فاز دوم تولید بنزین سازی پالایشگاه آبادان با حمایت دولت و تعامل بسیار مطلوب مجموعه صنعت نفت انعقاد قرارداد شده و در مرحله انجام مطالعات و طراحی توسط پیمانکار است.

وزیر نفت تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی فاز دوم پالایشگاه آبادان نیز آغاز می‌شود و با تکمیل این پروژه نیروهای بسیاری در منطقه مشغول به کار خواهند شد.

*افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان؛ فرصتی برای اشتغال

وی با اشاره به اینکه افتتاح فاز دوم بنزین سازی پالایشگاه آبادان فرصت سازی اشتغال است، اظهار کرد: مطمئناً با تحقق این امر مشکل اشتغال بسیاری از جوانان بومی آبادانی حل می‌شود.

قاسمی همچنین عنوان کرد: بنا به دستور رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری آبادان در راستای انجام زیرساخت‌های و پروژه‌های زیربنایی شهرستان اختصاص می‌یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *