راه یابی ۴ ایده‌ معلمین رامشیری به مرحله کشوری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری وکارآفرینی / اجرای ۱۸ برنامه علمی در هفته پژوهش و فن آوری

    خورنا – فرزادشعبانی

    مدیر آموزش و پرورش رامشیر از راه یابی ۴ ایده و خلاقیت معلمین رامشیری در مرحله اول جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و اجرای ۱۸ برنامه علمی به مناسبت هفته پژوهش و فن آوری خبر داد.

    به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، *علی شریفی* با بیان این که دبیرخانه کشوری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در شهر ری فعال است، توضیح داد: مرحله نخست داوری این جشنواره با شرکت ۸ هزار نفر از معلمین خلاق سراسر کشور در ۸ گروه تخصصی به پایان رسید که در این مرحله ۷۰ نفر از داوران به بررسی ایده ها پرداختند.

    وی با اظهار این که از بین ۱۳ اثر برگزیده استان خوزستان ۴ ایده برتر متعلق به معلمین رامشیری است، افزود: قاسم آلبوعلی و فرزانه خفایی هر کدام با ۱ ایده و رحیم صالحی با ۲ ایده به مرحله دوم جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی راه یافتند.

    شریفی در ادامه با اشاره به اجرای ۱۸ برنامه علمی در هفته پژوهش و فن آوری، گفت: راه اندازی آزمایشگاه سیار در مدارس روستایی، برپایی نمایشگاه مجازی پژوهش، برگزاری وبینارهای علمی و مسابقه های ارلن ۴ و یک تصویر یک کنفرانس ۱۲۰ ثانیه ای از مهم ترین برنامه های این هفته هستند.

    مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تاکید بر ظرفیت پژوهش سرای راه علم فرهنگیان در آموزش روش های درست تحقیق به معلمین و دانش آموزان، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ پژوهش از معلمین نویسنده کتاب یا مقاله علمی تقدیر به عمل می آید.