رادیو دزفول نماد هویت و مقاومت مردم شریف دزفول است

 

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول عصر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیریت رادیو دزفول حضور پیدا کرد و ضمن تقدیر از زحمات چند ساله مقدسیان برای کاظمینی مدیریت جدید و همچنین دست اندرکاران رادیو شهری دزفول آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خورنا ، آوایی در این مراسم رادیو دزفول را نماد هویت و مقاومت مردم دانست و بیان داشت: رادیو دزفول را می توان میراث ارزشمند دوران دفاع مقدس دانست و طنین ایستادگی و شهامت مردم دزفول از دیرباز تا کنون همواره از رادیو دزفول شنیده شده است.

آوایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت رادیو در زندگی مردم شریف دزفول ضروری است تا با تلاش همه جانبه در جهت ارتقا جایگاه رادیو دزفول و تبدیل آن به صداوسیمای مقاومت تلاش کنیم و در همین خصوص نیز جلسه بسیار خوبی با رئیس سازمان صدا و‌سیمای کشور داشته ایم که البته سختی‌ها و مقاومت بسیاری در این زمینه شده و خواهد شد اما ما ناامید نشده ‌ایم و امیدواریم‌ با پسگیری‌های مکرر شاهد این مهم در سطح شهرستان دزفول باشیم.

آوایی در ادامه رادیوهای محلی را مکمل صدای ملی دانست و تصریح کرد: در بحث رادیو باید این نکته را در نظر داشته باشیم که *رادیوهای محلی مخاطبین ویژه خود را دارند که این نکته نه تنها هیچ گونه تضادی با رادیو های ملی نخواهد داشت بلکه باعث ارتباط و اعتماد بیشتر مردم با صدای جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.*