حبیب آقاجری : معیشت و بیکاری مشکل اصلی مردم منطقه است

آقاجری گفت: علیرغم پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌های بندر ماهشهر، هندیجان و امیدیه، اما بیکاری اهالی این شهرستان‌ها را رنج می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خورنا ” حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر ، هندیجان ، امیدیه در مجلس شورای اسلامی اولویت اصلی خود را رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: با وجود پتانسیل‌های حوزه انتخابیه در زمینه صنعت نفت، گاز ، کشاورزی و صیادی دارای ۲۵ درصد بیکاری در حوزه هستیم.

او به وجود رودخانه‌های زهره، جراحی و مارون اشاره کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم با ایجاد اشتغال در بحث پرورش میگو، صنایع پایین دستی و طرح ۵۵۰ هزار هکتاری با جذب نیرو‌های بومی، مشکل بیکاری را تا حد توان حل کنیم.

آقاجری به مشکل آب شرب هندیجان و نبود مدیریت آب شهری در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با جدیت پیگیر رفع مشکل هستیم و امیدواریم با انتخاب مدیر آبفای هندیجان از سوی مدیر کل آب و فاضلاب استان خوزستان شاهد رفع مشکلات منطقه باشیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانم جهت پیگیری مشکلات و ارتباط مستقیم با مردم، ۲ روز در هفته در حوزه حضور پیدا کنم و از نزدیک مسائل آن‌ها بررسی کنم، ضمن اینکه به موضوعات مختلف شهری و روستایی را بررسی و پیگیری می‌نمایم.

او در خصوص آخرین وضعیت تنها استخر هندیجان اظهار داشت: از مسئولان استانی قول مساعد گرفتیم که در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود، ضمن اینکه جاده اسکله بحرکان بسیار خطرناک است و پیمانکار مربوطه باید مشکلات آن را رفع کند، همچنین مشکلات موجگیر‌ها و روشنایی اسکله در حال پیگیری است.

آقاجری در خصوص ارتقای گمرک بندر سجافی گفت: با رئیس گمرک ایران جلساتی برگزار شد و مقرر شده نتیجه آن در کمیسیون مشخص خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس آقای آقاجری بزرگ چرا دوره های قبل مشکلات مردم را مطرح نمیکردید.بزرگترین ظلم به ما خوزستانی ها میشه آب شرب ،فاضلاب شهری،جاده اسکله بحرکان، نداشتن تفریگاه وپارک مناسب برای تفریح بچه ها،نبود مسکن برای زندگی جوانان .این ها جزء کوچکی از مشکلات شهر هندیجان است. تا کی باید فقط حرف زد.