استاندار خوزستان: تفسیر منفعت‌طلبانه از قوانین ستاد کرونا ممنوع است

استاندار خوزستان گفت: سازمان‌ها نباید مقررات تعیین شده ستاد ملی کرونا را به نفع خود تفسیر کرده و از اجرای الزامات محول شده به آنها شانه خالی کنند.

به گزارش خورنا غلامرضا شریعتی امروز شنبه ۱۵ آذر در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه هیچ شهر خوزستان در حال حاضر وضعیت قرمز ندارد اظهار کرد: ۱۷ شهرستان استان در حال حاضر دارای وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی است.

وی در ادامه از کاهش روزانه تعداد بستری ها، مبتلایان و فوتی های کرونایی در استان خبر داد و یادآور شد: برای تداوم این وضعیت کاهشی مستلزم تدوین یک برنامه پایدار و موثر برای دوره پس از محدودیت ها است که این مهم جز با همکاری تمامی مردم و رعایت دستور العمل های بهداشتی ستاد کرونا محقق نمی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در فصل سرما بستن پنجره ها و عدم تهویه هوا می‌تواند منجر به شیوع و گسترش بیماری کرونا شود به همین دلیل مردم باید شرایط تهویه مناسب هوا در منازل و محل کار خود را فراهم کنند.

شریعتی با بیان اینکه شرط ارائه خدمت در ادارات تنها با دریافت کارت ملی امکان پذیر است اظهار کرد: کوتاهی در رابطه با سلامت مردم و کارکنان ادارات در هر سطحی توجیه پذیر نیست و سازمان‌ها نباید مقررات ستاد ملی کرونا را به نفع خود تفسیر و یا به هر طریق از اجرای الزامات محول شده به آنها شانه خالی کنند.

وی در پایان ضمن تاکید بر دقت و جدیت بیشتر در جریمه افرادی که قرنطینه خانگی را شکسته و محدودیت های کرونایی را رعایت نمی کنند، گفت: نظارت‌ها در مورد اجرای پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا در مقایسه با هفته های گذشته روند بهتری پیدا کرده‌اند اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان نیازمند تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس من در سازمان دولتی کار میکنم و از ابتدای محدودیتها هر روزه و بزور ما را به اداره آوردند و با توجه به اینکه چند تن از همکاران ما در محل کار بیماری کرونا مبتلا شدند باز هم بالاجبار ما را احضار میکنند. خوب بفرمایید به کی بگیم ؟