بهبهان در عزای عمومی/ پیگر اولین امام جمعه بهبهان تشییع شد

خورنا: حضرت آیت الله موسوی جزایری در مراسم تشییع جنازه آیت الله حاج شیخ محمد حسین مجتهدی گفت : بالاترین افتخار برای یک مرجع همین خدمت گزاری و نوکری برای امام زمان ( عج ) است.

حضرت آیت الله موسوی جزایری در مراسم تشییع جنازه آیت الله حاج شیخ محمد حسین مجتهدی اولین امام جمعه ی شهرستان بهبهان و نماینده ی دوره ی اول مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشتند : وی یکی از سربازان و افسران رشید امام زمان ( عج ) بودند و همچنین خدمتکار صدیقی برای این نظام و امام زمان ( عج ) بودند .

وی خاطر نشان کرد : بالاترین افتخار برای یک مرجع همین خدمت گزاری و نوکری برای امام زمان ( عج ) است .

وی تصریح کرد : این عالم بزرگوار پدر شهید و عالمی وارسته و مورد تحصین بود و شخصیت خاصی داشت و هوای نفس در درون ایشان نبود .

آیت الله جزایری ادامه داد : آیت الله مجتهدی فردی مخلص ، بی ادعا ، برجسته و همچنین حضور فعالی در تمام صحنه ها داشت .

وی ادامه داد : حضور ایشان در جبهه های جنگ تحمیلی باعث شد که فرزند خود را جهت تحقق اهداف این نظام اهدا کند .

موسوی جزایر ی ادامه داد: شخصیت آیت الله مجتهدی در دوران دفاع مقدس و همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزات رژیم پهلوی به پشتوانه ی مردم بهبهان و خوزستان دوشادوش همه به این نظام خدمت کردنند.

آیت الله موسوی جزایری یاد آور شد: این مرد بزرگ بر اثر مبارزات در مقابل رژیم پهلوی دستگیر و مورد اهانت قرار گرفت و به مبارزات خود ادامه داد.

وی در پایان افزود: این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان ( عج )، رهبر معظم انقلاب ، خانواده و مردم تسلیت و تعذیت عرض می کنم .

همچنین مراسم تشییع جنازه ی آیت الله مجتهدی با حضور مسئولین استانی ، کشوری ، لشکری و نماینده ی رئیس جمهور برگزار شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *