قدردانی استاندار خوزستان از کارکنان نیروی انتظامی

استاندار گفت: از حافظان نظم و امنیت به پاس ایثار، مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی تقدیر می کنم.

به گزارش خبرگزاری خورنا “غلامرضا شریعتی” در حاشیه بازدید سرزده از یگان های انتظامی شهرستان اهواز اظهار داشت: خدا را شاکریم نیروی انتظامی مقتدر، پرتوان، با انگیزه و با اشراف کامل در راستای ماموریت های محوله تلاش می کند.
وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ولایتمدار و ارزشی در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم بر می دارد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.
استاندار خوزستان در این بازدید با قدردانی از عملکرد کارکنان انتظامی در حوزه‌های مختلف ماموریتی به ویژه برخورد با هنجارشکنان، تصریح کرد: ان‌شاءالله اثر بخشی تمهیدات اجرایی و ارتقاء امنیت اجتماعی، رضایتمندی حق تعالی و اجر اخروی کلیه خدمتگزاران به مردم عزیز را به همراه دارد.
رئیس شورای تامین استان در ادامه از مناطقی که دچار آب گرفتگی شده درشهرستان اهواز بازدید کرد و گفت: در جریان آب گرفتگی ها شاهد حضور نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و دیگر سازمان ها و دستگاه ها هستیم، که پای کار هستند .
شریعتی خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که پیشتر انجام شده در سایر شهرستان ها مشکلی وجود ندارد و با وجود پراکندگی و حجم بالای بارش، آب ها به صورت روان در حال دفع شدن هستند.