جلسه مشترک فرماندار مسجدسلیمان با روسای اتحادیه های صنفی شهرستان برگزار شد

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجد سلیمان،ظهر امروز(چهارشنبه)برای چهارمین بار پیاپی فرماندار مسجدسلیمان در جمع روسای اتحادیه صنفی این شهرستان در محل فرمانداری حضور پیدا کرد و از نزدیک مشکلات و دغدغه های آن ها را جویا شد.

فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از همکاری و همراهی بازاریان در زمان محدودیت های کرونایی،گفت:یکی از مواردی که واقعا در شهرستان بخوبی مشاهده شد بحث همکاری اصناف و بازاریان عزیز است که ماحصل آن روند رو به بهبود آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان است و انتظار داریم برای تداوم این روند،همچنان اصناف و بازاریان عزیز همکاری خود را با مجموعه مدیریتی شهرستان حفظ کنند.

وی ادامه داد:یکی از دلایل ایجاد روند صعودی مبتلایان در شهرستان حضور در مراسمات عزا و شادی است،یکی از موارد مهمی که باید مدنظر باشد این است که فرصت برای حضور در مراسمات عزا و شادی زیاد است و در حال حاضر سلامتی شهروندان برای ما مهم ترین اولویت است.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد:از مشکلات اقتصادی مردم و اصناف باخبر هستیم و در همین خصوص پیگیری خواهیم کرد تا ادارات خدمات رسان همچون برق،آب و گاز همکاری های لازم را با بازاریان عزیز داشته باشند و انتظار داریم واحدهای صنفی بدون پروانه کسب هم با یک برنامه ریزی صحیح ساماندهی شوند.
پاکدل در ادامه تشریح کرد:با پیگیری های انجام شده اقدامات خوبی در شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفته است و بزودی شاهد کلنگ زنی پتروپالایش خواهیم بود،همچنین در خصوص راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان کارون هم پیگیری های خوبی صورت گرفت و در واقع مسجدسلیمان در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان مسجدسلیمان هم در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مستمر فرماندار در جمع بازاریان گفت:یکی از موارد مهمی که در بحث ساماندهی اصناف مدنظر ماست رعایت عدالت و قانون است،قانون به معنای قلع و قمع نیست و در واقع ایجاد ارتباط دو سویه بین دولت و بخش خصوصی است.

در پایان روسای اتحادیه های صنفی در این جلسه مشکلات و دغدغه های صنف ذیربط خود را اعلام کردند و از حمایت های همیشگی فرماندار مسجدسلیمان و حضور مستمر وی در جمع بازاریان تقدیر نمودند.