دادستان مسجدسلیمان:

تأمین سلامت عمومی جامعه از مصادیق حقوق شهروندی است

دادستان مسجدسلیمان از برخورد جدی با متخلفین کشتار غیرمجاز دام و طیور در این شهرستان خبر داد.

 دادستان مسجدسلیمان از برخورد جدی با متخلفین کشتار غیرمجاز دام و طیور در این شهرستان خبر داد. رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر گفت: برخورد جدی با متخلفان ذبح غیرمجاز دام و طیور در برنامه و دستور کار دادستانی قرار دارد و جلوگیری از فعالیت کشتار غیرمجاز با شدت بیشتری پیگیری و اجرا می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان با بیان این که تأمین سلامت عمومی جامعه از جمله مصادیق حقوق شهروندی است، از پلمپ چند واحد متخلف همچنین معرفی تعدادی از متخلفین به مراجع قضایی خبر داد.
بن سعید گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد به همین سبب برخورد قانون با افرادی که به دستورات بهداشتی بی‌اهمیت بوده و جان مردم را به خطر می اندازند قاطع خواهد بود. وی تاکید کرد: رعایت نکردن توصیه‌های ستاد ملی کرونا تهدیدی برای بهداشت عمومی است به همین دلیل برای حفظ سلامت مردم و حمایت از مدافعان سلامت برخوردهای قضایی جدی تر خواهد شد.
وی گفت: اگر چه اولویت اصلی در بحث مهار و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسائل پیشگیرانه است و باید در این خصوص بیش از پیش اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی شود، اما چنانچه برخی افراد با بی‌توجهی و غفلت، منجر به تهدید علیه بهداشت عمومی شوند، مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.