مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز سه شنبه به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر روز سه‌شنبه یازدهم آذرماه سامانه بارشی دیگری استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در اغلب نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی، غربی، شرقی، مرکزی و ارتفاعات استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا محمد سبزه‌زاری امروز یکشنبه ۹ آذرماه گفت: فعالیت سامانه بارشی فعلی تا اواسط وقت فردا به ویژه در مناطق شمالی و شرقی استان خوزستان سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد متوسط و احتمال ریزش تگرگ خواهد شد. در این ایام، خلیج فارس مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در دو روز آینده پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: از اواخر روز سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری استان خوزستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در اغلب نقاط استان به ویژه در مناطق شمالی، غربی، شرقی، مرکزی و ارتفاعات استان خواهد شد.

سبزه‌زاری در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته شوشتر با ۲۲ و دهدز با ۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند و تغییرات دمای اهواز نیز در این مدت بین ۱۵.۹ تا ۱۸.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بود.