دستگیری سارق اماکن خصوصی و منزل با کشف ۱۷ فقره سرقت در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری خورنا // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از کشف ۱۷ فقره سرقت و دستگیری یک نفر سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مسجدسلیمان ماموران پلیس آگاهی شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان تلاش گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از تجزیه و تحلیل وقوع سرقت ها و بررسی های شبانه روزی موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه ای به نام “ح- م” شدند که پس از هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت منزل و ۴ فقره سرقت از انبارها در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد از شهروندان خواست: اماکن خصوصی و منازل خود را به تجهیز ات ایمنی از جمله دوربین های مداربسته تجهیز و از خالی گذاشتن آنها خودداری نمایند و جهت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس حاصل کنند.