فرماندار هندیجان از تعیین پیمانکار بهسازی معابر سایت مسکن مهرجنوبی خبر داد

به گزارش” خبرگزاری خورنا “علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان از مشخص شدن نتیجه مناقصه پروژه بهسازی و آسفالت سایت مسکن مهر جنوبی هندیجان خبر داد.

بویری گفت:با پیگیری های مستمر بعمل آمده در چند هفته گذشته از اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان جهت رفع مشکلات معابر سایت مسکن مهر جنوبی هندیجان که مشکلات عدیده ای را برای ساکنین ایجاد کرده بود،موضوع در دستور کار آن اداره کل قرار گرفت و با اعلام مناقصه عمومی امروز شنبه ۸ آذرماه پیمانکار آن مشخص و بزودی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت معابر سایت مسکن مهر جنوبی آغاز خواهد شد.

فرماندار هندیجان افزود:متاسفانه پس از گذشت سالها از آغاز این پروژه تاکنون اقدام جدی در خصوص رفع مشکلات مردم آن منطقه صورت نگرفته بود و همین امر در فصل زمستان و در روزهای بارانی برای ساکنین مشکلات عدیده ای را ایجاد میکرد که با مکاتبات و درخواست های مکرری که با مراجع ذی ربط و اداره کل راه و شهرسازی داشتیم این مشکل (با مشخص شدن پیمانکار)بزودی مرتفع خواهد شد.

بویری در پایان گفت:از زحمات و احساس مسئولیت مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در راستای رفع مشکلات مسکن مهر هندیجان و تسریع در تعیین پیمانکار این پروژه تقدیر و تشکر می نمائیم.