رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک انبار در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال از یک انبار نگهداری کالا در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزا,ری خورنا سردار سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی وهمه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی با همکاری عوامل اداره تعزیرات شهرستان اهواز از نگهداری مقادیری کالای قاچاق در یک انباری با خبر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: پس از بررسی موضوع و اقدامات اطلاعاتی بلافاصله پلیس با هماهنگی مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی به محل انبار مذکور مراجعه و در بازرسی به عمل آمده از انبار تعداد ۴۰۵ دستگاه جارو برقی، کتری برقی ۲۲۲ دستگاه ، ساندویج ساز ۱۱۷ دستگاه ، هیتر برقی ۵۰ عدد ، اسیاب کن ۴۰ دستگاه ، غذاساز ۱۹۱ دستگاه ، آوان توستر ، اسنک ساز ، آب سردکن ، اتو ، همزن و گوشت کوب مجموعا به تعداد ۱۰۸۱ عدد لوازم برقی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف که کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و نگهداری کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان در کمترین زمان اقدام شود.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *